+48 61 639 70 96  |  Zgłoszenia  |  e-BOM

Oferta dla deweloperów

Starając się wyjść naprzeciw potrzebom firm deweloperskich pojawiającym się na etapie sprzedaży pierwszych lokali proponujemy Państwu nawiązanie współpracy w tym niełatwym dla Państwa i nowo powstającej Wspólnoty Mieszkaniowej okresie. Nasz zespół posiada doświadczenie w kształtowaniu relacji na zasadach partnerskich z zachowaniem dbałości o interes obu stron. Zrozumienie perspektywy inwestora oraz potrzeb nowych mieszkańców umożliwia nam świadczenie usług na oczekiwanym poziomie. Oferujemy obsługę nieruchomości jeszcze przed powstaniem wspólnoty mieszkaniowej, już na etapie przekazywania lokali mieszkalnych klientom w celu przeprowadzenia prac wykończeniowych.

Kto całkowicie chce się skoncentrować na swojej głównej działalności, potrzebuje wypróbowanego partnera, który nie tylko wspomaga, lecz również umacnia pozycję. Firma MPGM prowadzi działalność w zakresie kompleksowej obsługi nieruchomości; począwszy od przygotowania inwestycji, poprzez zastępstwo inwestycyjne aż do zarządzania. Wszystkie działania realizujemy poprzez perspektywiczne kreowanie przychodów z nieruchomości i racjonalne koszty utrzymania.

Utrzymywanie czołowej pozycji wśród poznańskich firm branży nieruchomości zapewnia nam synergia wyspecjalizowanych podmiotów wchodzących w skład grupy. Dzięki temu jesteśmy w stanie zadbać o każdy budynek bez względu na jego standard i stopień zaawansowania technicznego, w tym tzw. "budynki inteligentne", w których zastosowano najnowocześniejsze rozwiązania i sterowaną komputerowo automatykę.

Zarządzanie realizowane przez duży, ale dobrze skonstruowany i elastycznie działający podmiot pozwala na korzystanie z efektu skali (rabaty, upusty od kontrahentów, sprawdzeni wykonawcy).

Specjalnie dla Państwa wynegocjowaliśmy:

  • najlepszą na rynku ofertę ubezpieczeniową, obejmującą części wspólne nieruchomości, a także lokale mieszkalne członków wspólnoty mieszkaniowej.

Eksploatujemy i zarządzamy szczególnie gospodarnie nieruchomościami, a nasze Pogotowie Techniczne ręczy za bezpieczeństwo. W taki sposób zabezpieczamy i bezpośrednio podwyższamy trwale wartość Państwa nieruchomości.

Dzięki naszemu wieloletniemu doświadczeniu w zarządzaniu wspólnotami gwarantujemy deweloperowi specjalistyczną usługę doradczą, co nas odróżnia od innych zarządców na rynku w następujących dziedzinach:

  • analiza projektu, także na etapie projektu a następnie na etapie sprzedażowym umożliwiającą optymalizację rozwiązań na osiedlu;
  • analiza kosztów administrowania w czasie rozruchu projektu oraz sugerowanie działań optymalizacyjnych, włącznie z przygotowywaniem i negocjowaniem umów o dostawy, bądź usługi;
  • przegląd wszystkich rozwiązań technicznych i eksploatacyjnych;
  • podejmowanie interwencji przy zgłoszeniach usterek budowlanych w oparciu o przyjęte procedury ustalone z Deweloperem, w tym przyjmowanie zgłoszeń dot. indywidualnych lokali, jak i z części wspólnych, przekazywanie ich Deweloperowi oraz potwierdzanie interwencji wykonawcy;
  • analiza  rozwiązań prawnych;
  • organizacja przebiegu dokumentacji i płatności;
  • przygotowanie procesu odbioru inwestycji;
  • porady prawne związane z niezbędnymi uregulowaniami formalnymi dot. powołania i funkcjonowania Wspólnoty oraz obowiązków Inwestora.

Oferujemy nie tylko skuteczne i sprawne zarządzanie wybudowaną nieruchomością, ale również obsługę posprzedażową i gwarancyjną.

Zakres usług

Przejęcie nieruchomości od generalnego wykonawcy

  • czynny udział w odbiorach części wspólnej nieruchomości oraz przeglądach,
  • przejęcie dokumentacji nieruchomości, przechowywanie jej na nieruchomości,
  • pełnienie funkcji komunikacyjnej między deweloperem, firmami zewnętrznymi, a właścicielami i użytkownikami nieruchomości,
  • weryfikowanie stanu formalnego i faktycznego nieruchomości, prowadzenie wykazu lokali i ich właścicieli, aktualizowanie stanu budynków,
  • kontakt telefoniczny 24 h z administratorem nieruchomości dedykowany użytkownikom lokali przedstawicielom dewelopera i służbom technicznym,
  • analizowanie, doradzanie i według potrzeb opracowywanie koncepcji działania dostawców usług dla nieruchomości,
  • podejmowanie interwencji przy zgłoszeniach usterek budowlanych w oparciu o przyjęte procedury ustalone z deweloperem, w tym przyjmowanie zgłoszeń dot. indywidualnych lokali, jak i z części wspólnych, przekazywanie ich deweloperowi oraz potwierdzanie interwencji wykonawcy,
  • analiza kosztów administrowania w czasie rozruchu projektu oraz sugerowanie działań optymalizacyjnych, włącznie z przygotowywaniem i negocjowaniem umów o dostawy, bądź usługi.

Administrowanie w imieniu i na rzecz dewelopera

  • czynny udział w odbiorach części wspólnej nieruchomości oraz przeglądach,
  • założenie książki obiektu budowlanego,
  • kontrola nad utrzymaniem w należytym stanie porządku i czystości części wspólnych, pomieszczeń i terenów służących do wspólnego użytku właścicieli lokali,
  • kontrola nad pracą firm odpowiedzialnych za konserwację urządzeń technicznych,
  • kontrola nad innymi usługodawcami związanymi z funkcjonowaniem nieruchomości,
  • reagowanie i podejmowanie działań nad usuwaniem awarii i ich skutków, współpraca ze Spółką w sytuacji wystąpienia awarii,
  • wizytacje nieruchomości według potrzeb,
  • analizowanie, doradzanie i według potrzeb opracowywanie koncepcji działania dostawców usług dla nieruchomości,
  • analizowanie i doradztwo w zakresie kosztów dotyczących nieruchomości oraz sugerowanie działań optymalizacyjnych,
  • analizowanie i przygotowywanie ofert dotyczących umów o dostawy, roboty bądź usługi związane z utrzymaniem nieruchomości oraz doradztwo w w/w zakresie,
  • przyjmowanie zgłoszeń dotyczących wad i usterek w lokalach jak i częściach wspólnych oraz przekazywanie ich developerowi/ wykonawcy,
  • nadzór nad procesem zgłaszania i usuwania usterek/ wad,
  • monitoring terminowego usuwania usterek przez wykonawców,
  • rozliczenie użytkowników lokali z mediów za okres od dnia protokolarnego przejęcia lokalu do dnia powstania Wspólnoty Mieszkaniowej i przekazanie danych deweloperowi,
  • opisywanie, weryfikacja faktur dotyczących nieruchomości i przekazywanie ich do siedziby Zleceniodawcy,
  • najlepsze ubezpieczanie nieruchomości wspólnej na preferencyjnych warunkach wynegocjowanych specjalnie dla nieruchomości zarządzanych przez naszą firmę.

Powołanie wspólnoty

  • obecność na pierwszym zebraniu Wspólnoty Mieszkaniowej,
  • wystąpienie o nadanie NIP, REGON w terminie jednego dnia roboczego od dnia powstania Wspólnoty Mieszkaniowej,
  • założenie konta bankowego dla Wspólnoty Mieszkaniowej,
  • przygotowanie uchwał, regulaminów, statutów,
  • rejestracja Wspólnoty.

Usługi dodatkowe

  • opieka nad lokalami nie sprzedanymi – sprzątanie, czyszczenie, kontrola stanu technicznego,
  • zastępstwo i nadzór inwestorski,
  • własne Pogotowie Techniczne 24h.

Przedmiot oferty

Bardzo cenimy sobie współpracę z Deweloperami i członkami wspólnoty mieszkaniowych, co pozwala wyjść naprzeciw oczekiwaniom i w pełni sprostać stawianym nam wymaganiom. Ze swej strony możemy zagwarantować pomoc przy negocjacjach z wykonawcami. Ze względu na skalę działania oraz tradycje naszej Spółki, współpracujemy z wieloma podmiotami obsługującymi nieruchomości, oferującymi dla tak dużych odbiorców jak Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej S.A. w Poznaniu atrakcyjne ceny. W efekcie przynosi to wymierne oszczędności dla wspólnoty mieszkaniowej. Przykładem mogą być koszty ubezpieczenia budynku, koszty związane z obsługą bankową lub opłaty z tytułu utrzymania czystości w budynku i wokół niego.

Dzięki odpowiedniemu przygotowaniu i wieloletniemu doświadczeniu naszych pracowników oraz kadry zarządzającej, jesteśmy w stanie sprostać wielu oczekiwaniom i co najważniejsze zapewnić indywidualną obsługę Klienta, dlatego każdy element przygotowanej oferty może zostać na Państwa życzenie zmodyfikowany.

W przypadku zainteresowania z Państwa strony, złożymy stosowną propozycję obejmującą zakres usług dodatkowych oraz stawkę wynagrodzenia za wykonywane czynności.

Centrala

  ul. Rybaki 18a, 61-884 Poznań
 +48 61 639 70 96
 +48 61 639 70 97
  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Obsługa klienta

Dla klientów posiadających konto e-BOM: e-BOM
lub adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Pogotowie techniczne 24h

  ul. Janickiego 20, 60-542 Poznań

 +48 61 639 72 38
 +48 61 639 72 39
 +48 61 639 72 40

van-small

BOM nr 2

Biuro obsługi mieszkańców nr 2

  ul. 23 Lutego 4/6, 61-741 Poznań
 +48 61 639 70 00
 +48 61 639 70 50

BOM nr 5

Biuro obsługi mieszkańców nr 5

ul. Nehringa 2, 60-247 Poznań.
+48 61 639 70 43
+48 61 639 72 30.

BOM nr 3

Biuro obsługi mieszkańców nr 3

ul. Rybaki 18a, 61-884 Poznań
+48 61 639 70 37
+48 61 639 72 10

BOM nr 6

Biuro obsługi mieszkańców nr 6.

  ul. Brzask 3, 60-369 Poznań
 +48 61 639 70 33
 +48 61 639 71 55

pfp 2015 rzetelna firmazarzadca roku