Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej S.A. w Poznaniu zatrudni ADMINISTRATORA - pełen etat, umowa o pracę
Zakres podstawowych czynności:
- pełna obsługa budynków wspólnot mieszkaniowych,
- prowadzenie akt lokatorskich właścicieli oraz lokatorów,
- prowadzenie i nadzorowanie spraw związanych z utrzymaniem czystości,
- kompleksowa obsługa lokali wykupionych, części nieruchomości wspólnych itp.
- prowadzenie ogółu spraw związanych ze Wspólnotami Mieszkaniowymi i innymi zarządzanymi nieruchomościami.
Wymagania obowiązkowe:
- wykształcenie co najmniej kierunkowe średnie zawodowe (pożądane wyższe ekonomiczne, administracyjne, techniczne),
- staż pracy 1 do 3 lat - wskazany w administrowaniu nieruchomościami,
- znajomość przepisów związanych z administrowaniem nieruchomościami, rozliczaniem mediów oraz zasad księgowości,
- biegła znajomość MS Office - (preferowana znajomość programów wspomagających administrowanie nieruchomościami np. Administrator),
Wymagane dokumenty:
- List motywacyjny i CV z oświadczeniem - zgodą na przetwarzanie danych osobowych (zgodnie z RODO),
- kserokopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje, wykształcenie, doświadczenie - prosimy dostarczyć do wglądu na rozmowę kwalifikacyjną.
Składanie ofert:
Zainteresowane osoby prosimy o nadsyłanie ofert zawierających powyżej wskazaną dokumentację do dnia 09.10.2020 r. na adres:
Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej S.A. w Poznaniu ul. Rybaki 18a pok.312 lub na adres rekrutacja@mpgm.poznan.pl.
W tytule prosimy podać nr oferty pracy. Rekrutacja odbędzie się osobiście w siedzibie Spółki: Poznań, ul. Rybaki 18 a z zachowaniem rygoru sanitarnego.
Inne informacje:
Oferujemy zatrudnienie na umowę o pracę w spółce o ugruntowanej pozycji rynkowej i pakiet świadczeń socjalnych.
MPGM S.A. zastrzega sobie prawo do odpowiedzi na wybrane oferty.