Adres: Wilda
Obmiar/powierzchnia: budynek mieszkalny, wielorodzinny, 5-kondygnacyjny, pow. sprzatna -wewnętrzna 1866 m.kw.zewnetrzna 558,77 m.kw.
Opis robót: utrzymanie czystości nieruchomości - zgodnie z poniższym zakresem:
1. Sprzątanie powierzchni wewnątrz budynku:
1. sprzątanie i zamiatanie klatki schodowej- sieni, korytarzy, podestów i stopni schodowych (1x na tydzień)
2. mycie schodów z balustradami ,uchwytami i parapetami, kl. schodowej, sieni i korytarzy (2 x na miesiąc),
3. mycie lamperii (według potrzeby),
4. mycie drzwi wejściowych oraz drzwi do pomieszczeń ogólnych (2 x w roku),
5. mycie okien na kl. schodowej oraz w pomieszczeniach ogólnych (2 x w roku),
6. sprzątanie pralni, suszarni, strychu i korytarzy piwnicznych - zamiatanie, usuwanie pajęczyn itp. (1 x na kwartał), -
2. Sprzątanie powierzchni na zewnątrz budynku:
7. sprzątanie i zamiatanie chodnika , opaski, podwórza oraz śmietnika i dojścia do niego (według potrzeb),
8. usuwanie śniegu i stosowanie środków zapobiegjących gołoledzi na zewnątrz budynku, ( według potrzeb)
9. usuwanie śniegu i stosowanie środków zapobiegjących gołoledzi na dojściu do śmietnika (wg potrzeb)
10. Czuwanie nad przestrzeganiem przez mieszkańców regulaminu utrzymania porządku i czystości oraz powiadamiania zarządcy o przypadkach jego naruszania.
11. Bezzwłoczne informowanie zarządcy o niebezpiecznych nawisach śnieżnych i lodowych.
12. Bezzwłoczne informowanie zarządcy o szkodach powstałych w wyniku dewastacji.
13. Bezzwłoczne informowanie zarządcy o uszkodzeniach i awariach na terenie nieruchomości.
14. Doręczanie korespondencji zarządcy mieszkańcom i użytkownikom nieruchomości.
15. Przechowywanie i udostępnianie kluczy do pralni, piwnicy i suszarni według potrzeb zarządcy.
Wszystkie środki czystszości oraz sprzęt niezbędny do realizacji w/w prac Wykonawca zobowiązany jest zapewnić wykonawca usługi.
16. Zakup i wymiana żarówek w części nieruchomości wspólnej ( nie dotyczy indywidualnych boksów piwnicznych ) 17.Wykonywanie innych czynności w zakresie utrzymania porządku i czystości wynikających z obowiązujących przepisów i zarządzeń właściwych organów w tym wynoszenie na chodnik przed budynek pozostawionych przez mieszkańców gabarytów przy śmietniku ( małych elementów) w dniu wywozu przez( według potrzeb )
Informacje dodatkowe:
W ofercie należy podać:
- wartość netto i brutto usługi/ m-c, aktualną polisę ubezpieczeniową oc z tytułu prowadzonej działalności.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość negocjowania warunków realizacji zamówienia.
Termin składania ofert: oferty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem "utrzymanie czystości nieruchomości" oraz podając nr ogłoszenia w terminie do dnia 18.10.2024 r. do godz.15.00 w siedzibie MPGM S.A. BOM-3 ul. Rybaki 18a, Poznań - sekretariat na parterze.
Osoba do kontaktu: Beata Paul administrator tel: 61 639 7176 e-mail: beata.paul@mpgm.poznan.pl BOM -3 ul. Rybaki 18a, Poznań