+48 61 639 70 96  |   e-BOM

Utrzymanie czystości nieruchomości 109/2024

Adres: Wilda

Obmiar/powierzchnia: budynek mieszkalny, wielorodzinny, 5-kondygnacyjny, pow. sprzatna -wewnętrzna 1866 m.kw.zewnetrzna 558,77 m.kw.

Opis robót: utrzymanie czystości nieruchomości - zgodnie z poniższym zakresem:

1. Sprzątanie powierzchni wewnątrz budynku:
1. sprzątanie i zamiatanie klatki schodowej- sieni, korytarzy, podestów i stopni schodowych (1x na tydzień)
2. mycie schodów z balustradami ,uchwytami i parapetami, kl. schodowej, sieni i korytarzy (2 x na miesiąc),
3. mycie lamperii (według potrzeby),
4. mycie drzwi wejściowych oraz drzwi do pomieszczeń ogólnych (2 x w roku),
5. mycie okien na kl. schodowej oraz w pomieszczeniach ogólnych (2 x w roku),
6. sprzątanie pralni, suszarni, strychu i korytarzy piwnicznych - zamiatanie, usuwanie pajęczyn itp. (1 x na kwartał), -

2. Sprzątanie powierzchni na zewnątrz budynku:
7. sprzątanie i zamiatanie chodnika , opaski, podwórza oraz śmietnika i dojścia do niego (według potrzeb),
8. usuwanie śniegu i stosowanie środków zapobiegjących gołoledzi na zewnątrz budynku, ( według potrzeb)
9. usuwanie śniegu i stosowanie środków zapobiegjących gołoledzi na dojściu do śmietnika (wg potrzeb)
10. Czuwanie nad przestrzeganiem przez mieszkańców regulaminu utrzymania porządku i czystości oraz powiadamiania zarządcy o przypadkach jego naruszania.
11. Bezzwłoczne informowanie zarządcy o niebezpiecznych nawisach śnieżnych i lodowych.
12. Bezzwłoczne informowanie zarządcy o szkodach powstałych w wyniku dewastacji.
13. Bezzwłoczne informowanie zarządcy o uszkodzeniach i awariach na terenie nieruchomości.
14. Doręczanie korespondencji zarządcy mieszkańcom i użytkownikom nieruchomości.
15. Przechowywanie i udostępnianie kluczy do pralni, piwnicy i suszarni według potrzeb zarządcy.
Wszystkie środki czystszości oraz sprzęt niezbędny do realizacji w/w prac Wykonawca zobowiązany jest zapewnić wykonawca usługi.
16. Zakup i wymiana żarówek w części nieruchomości wspólnej ( nie dotyczy indywidualnych boksów piwnicznych ) 17.Wykonywanie innych czynności w zakresie utrzymania porządku i czystości wynikających z obowiązujących przepisów i zarządzeń właściwych organów w tym wynoszenie na chodnik przed budynek pozostawionych przez mieszkańców gabarytów przy śmietniku ( małych elementów) w dniu wywozu przez( według potrzeb )

Informacje dodatkowe:

W ofercie należy podać:

- wartość netto i brutto usługi/ m-c, aktualną polisę ubezpieczeniową oc z tytułu prowadzonej działalności.

Zamawiający zastrzega sobie możliwość negocjowania warunków realizacji zamówienia.

Termin składania ofert: oferty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem "utrzymanie czystości nieruchomości" oraz podając nr ogłoszenia w terminie do dnia 18.10.2024 r. do godz.15.00 w siedzibie MPGM S.A. BOM-3 ul. Rybaki 18a, Poznań - sekretariat na parterze.

Osoba do kontaktu: Beata Paul administrator tel: 61 639 7176 e-mail: beata.paul@mpgm.poznan.pl BOM -3 ul. Rybaki 18a, Poznań

Centrala

    ul. Rybaki 18a, 61-884 Poznań
   +48 61 639 70 96
   Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Dla klientów posiadających konto e-BOM: e-BOM
lub adres:   Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Pogotowie techniczne 24h

    ul. Janickiego 20, 60-542 Poznań

   +48 61 639 72 38
   +48 61 639 72 39
   +48 61 639 72 40

  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

van-small

BOM nr 2

Biuro obsługi mieszkańców nr 2

  ul. Rybaki 18a, 61-884 Poznań
 +48 61 639 70 00

BOM nr 5

Biuro obsługi mieszkańców nr 5

ul. Rybaki 18a, 61-884 Poznań.
+48 61 639 70 43

BOM nr 3

Biuro obsługi mieszkańców nr 3

ul. Rybaki 18a, 61-884 Poznań
+48 61 639 70 37

BOM nr 6

Biuro obsługi mieszkańców nr 6

  ul. Rybaki 18a, 61-884 Poznań
 +48 61 639 70 33